Zwrot, wymiana, reklamacja
Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
ZWROT TOWARÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient może odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrotom nie podlegają towary personalizowane (czyli np. z imieniem, datą lub inną podaną przez Ciebie treścią).
Produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalne opakowanie (skrzynka czy kartonik prezentowy jest częścią produktu). Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Jeśli chcesz zwrócić towar wystarczy, że:
– w ciągu 14 dni poinformujesz nas o swojej decyzji jednoznacznym oświadczeniem:
– w ciągu kolejnych 14 dni odeślesz nam towar na adres:
Morgrabia – Zwrot
Vitaprint sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 3
39-300 Mielec,
albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@morgrabia.pl
Przepraszamy ale nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani nadanych do paczkomatu.
Zwroty przyjmujemy tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost.
WYMIANA
1. Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
2. Zamiast wymiany, możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (patrz: zwroty), a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego lub potrzebujesz inny rozmiar – zamów ponownie.
REKLAMACJE
1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania produktu,
2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
4. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa, dokona zwrotu środków w wysokości pełnej kwoty zamówienia wraz z kosztem przesyłki zwrotnej poniesionym przez Klienta.
6. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
8. Reklamacje rozpatrywane są na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych.
9. Reklamacji nie podlegają:
– naturalne zużywanie się produktu
– uszkodzenia mechaniczne
– odbarwienia powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu;
– przemoczenia